Order

1Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote paars knop. Als je de bestelling plaatst met je Keekabuu-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dit doe je in Mijn Keekabuu. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.

Heb je geen Keekabuu-account? Dan ben je het snelst geholpen via Klantenservice. Stuur een email, dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen.

Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Ik wil mijn adres wijzigen?

Ik wil mijn adres wijzigen?

Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je Keekabuu-account.

Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen die op onze website vermeld staan, zijn inclusief BTW.

Ik wil graag een klacht indienen?

We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon en mail. U krijgt van ons binnen 48 uur na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt mailen naar bengu@keekabuu.com of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 7 werkdagen heb je antwoord.

Keekabuu T.a.v. Bengu Adres: Sportlaan Driene 8, 7552HA Hengelo.

Heeft zij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Terug naar begin
Nederlands