Geen producten in de winkelwagen
Heeft Keekabu een veilige betaalomgeving?
Ja.Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligdeinternetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Jetransactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Jeherkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.
Op welke manieren kan ik betalen?
Online kun je betalen met iDEAL, Bancontact, creditcard (we accepteren Visa,MasterCard of AMEX), PayPal, Apple Pay, Google Pay en Beauty Junkies-cadeaubonnen.
Wat is het rekeningnummer van Keekabuu?
Ons rekeningnummer is NL67RABO0322185319 Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.
Hoe kan ik mijn cadeaubon of voucher inwisselen?
Klik tijdens het afrekenen bij betaalwijze op “cadeaubon inwisselen”. Vul hier je code(s) in. Let er wel op dat je de bon in één keer uitgeeft, anders vervalt de rest van het bedrag.
Waarom wordt mijn betaling gecontroleerd?
We controleren creditcardbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.
Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?
Alle creditcard betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk uit van jouw goede bedoelingen, maar we moeten de controlemethodes geheim houden.
Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 3 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies vooreen andere betaalmethode.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Controleer of er geld is afgeschreven.
Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen via klantenservice . Stuur ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is via email naar klantenservice. Wij sturen je dan de orderbevestiging. Check ook even je spam-box, soms komt je order bevestiging daar binnen. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.
Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekeningstaat. Staat het bedrag binnen 14 dagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
Die kun je helaas niet nakijken.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten)zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroeping mededeling.
Staat het bedrag na 14 dagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Welke achteraf betalen aanbieden wij?
We gebruiken Klarna als achteraf betaalmethode.
Klarna is een flexibele betaaloplossing, waarmee je als klanten diverse mogelijkheden voor uitgestelde betaling biedt.
Wat is Klarna: Achteraf betalen?
‘Achteraf betalen’ geeft jouw de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt jij een factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regelt je zelf met Klarna.
Afspraken over uitgestelde betaling maakt jij rechtstreeks met Klarna.
Voormeer informatie zie Klarna website.
Hoe werkt zakelijk bestellen?
Klanten buiten Nederland met een geldig BTW-nummer moeten voor het bestellen eerst contact met ons opnemen. Wij kunnen dan het opgegeven BTW-nummer verifiëren en je account dusdanig instellen dat je BTW-vrij kunt bestellen. Bestel je zonder dit te doen, dan wordt door de site automatisch BTW gerekend. Wij kunnen dit niet achteraf corrigeren.
Gelieve in te loggen en u zult het product aan uw verlanglijst toevoegen